Wednesday 20 June 2012

untukmu....

adoooiiii....omaakkkk!!! keje dlm opih ni wt WAWA ase nantok + pretend tok jd owg len cbb kne jd bek..xley nk ckp + glak alwez...cmew kre kne under cntrol lee owg ckp klo keje dlm opih ni..hukhuk...3 bln ni mmg adoiii clp2 ley dftr msok tnjong rmbtan cm gni haa....waaaaaaa~~~ nanak...nanak.....


kol 4.30pm....


yeah!!! boss da blik da...pe g time tok mengulor lee jwab dy..ki3....
tp,nk wtpo ek?? last2 trpk lee gtai lak tgn nk updte blog ni haa...pe g bkk r....
emm,tp pe yup nk share dlm entry kli ni....


ohh tingat lak sal td tme wt keje td....so,WAWA ctew sal story td jela dlu...
mmm,td kn time ralit dok wat keje ttbe lak lgu peb A berkumandang kt corong radio.....peeehhh pehhhh....ayt xley bla...da cm dak sastera even xpnh mnt pn sastera ni...ha3 lgu ni A ckp cm dy jek....wahhh tol ke ni ?? nk kne invstgate cm CSI ni...al kisah sal A n lgu ni ki3


A pe g cer ctew np lgu to cmew ngn awk yup??..cer ctew.... 'dia' too cpew A?? pe speselnyew dy kt kmoo yup?? cmpe kmoo jd xkeruan cmni yea... << amboii...byk tol soaln WAWA kn?? cm joyah lak skew jge tepi ken owg...wakakaka  ;) tp,ati ni buak2 nk tw ni....







papepun...
A....nah tok kmoo....ki3





Aku lihat dia disana

Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia



Dia pun membuka bicara

Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia



Bila dia, mendekati diriku

Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu



Kekadang hati ku bertanya

Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya



Aku ingin memilikinya

Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya



Bila dia, mendekati diriku

Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu



Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya

Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya



Ku terima satu nota darimu

Yang tertulis ‘Aku suka kamu’



Bila dia, mendekati diriku

Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu



Akhirnya kini ku kan mampu ceria

Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya



Aku suka dia




No comments:

Post a Comment