Monday 27 August 2012

biLa..... & teriMa kAsiH








Bila Saya Marah.......
 Bermakna Saya Ambil Tahu , Saya care . 

Bila Saya Berleter......

 Bermakna Saya tegur Salah Silap Awak Dan Saya tak nak Awak terus hanyut .
 
Bila Diam......

 Bukan Bermakna Saya Setuju Dengan Semua Perbuatan Awak . 

Bila Saya Cemburu..... 

Bermakna Saya tak Mahu Kehilangan Awak . 

Bila Saya Jauhkan Diri Saya Dari Awak.....

 Bermakna Saya Nak Awak Datang Dekat Dan Pujuk Saya Semula Dan Nak Awak Belajar Rindukan Saya . 

Awak tahu!!! Setiap Perbuatan Saya Cuma Mahukan Yang Terbaik Untuk Diri Awak . 


Dan Tak Pernah Bermaksud Untuk Kongkong Awak Dalam Setiap Perbuatan Awak .


 Saya Jaga Awak Sebab Saya Sayangkan AWAK !!









terima kasih....
 sebab awak saya ketawa

terima kasih...

 sebab awak saya senyum sorang-sorang 

terima kasih...

sebab awak saya kenal erti CINTA
 
terima kasih....

sebab awak saya ada perasaan RINDU 

terima kasih....

 sebab awak saya marah 

terima kasih...

sebab awak saya cemburu 

terima kasih...

 sebab awak saya ada orang sayang 

terima kasih...

sebab awak saya ada semangat 

terima kasih...

 sebab awak ada masa saya perlukan awak 

DAN TERIMA KASIH SEBAB AWAK SAYA KENAL DERITA....


TERIMA KASIH UNTUK SEGALA GALANYA  :')

No comments:

Post a Comment