Friday 26 October 2012

JODOH.....

~✿..Maka jika nantinya kita TIADA JODOH, mungkin saya tidak cukup baik untukmu..pasti ada WANITA lain yang LEBIH BAIK untukmu..dan YAKINLAH, jika memang diriku adalah pasangan dari tulang rusukmu, maka tanpa kamu minta untuk tidak BERKENALAN dengan orang lainpun, saya akan TETAP menjadi pendampingmu..kerana saya yakin TULANG RUSUK tidak akan BERTUKAR.. (✿◠‿◠)






Seandainya KAU catatkan dia milikku, satukanlah hatiku dan hatinya.......



Hanya dirimu yang ku cinta....

Takkan membuat aku jatuh cinta lagi....
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku....

Walau ku tahu kau tak sempurna.....
Takkan membuat aku jauh darimu.....
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu.....

TUHAN jagakan dia.....
Dia kekasihku kan tetap milikku....
Aku sungguh mencintai.....
Sungguh menyayangi setulus hatiku.....


>> rupa paras....fizikal....itu semua tak penting.....yang penting adalah ketulusan hati seseorang itu yang sanggup menyayangi hingga ke akhir hayat, berkongsi suka dan duka bersama, senantiasa ada pabila diri memerlukan, ikhlas menyayangi dan berhasrat untuk memiliki diri ini untuk selama-lamanya......dan menunaikan kata-katanya untuk memiliki hati dan diri ini......AMIN.....

>> SIAPAKAH INSAN EMPUNYA TULANG RUSUK YANG SEDANG DIMILIKI OLEH DIRI INI....?? 


No comments:

Post a Comment